ІНТЕГРАЦІЯ ПЕРЕДОВИХ МЕТОДІВ ТА МОДЕЛЕЙ У МЕТОДОЛОГІЇ РОЗРАХУНКУ ТОРСІОННИХ ВАЛІВ СИСТЕМ ПІДРЕСОРЮВАННЯ ЛЕГКИХ БРОНЬОВАНИХ МАШИН (ОГЛЯДОВА СТАТТЯ)

Автор(и)

  • Олена Зінченко кандидат технічних наук (PhD in Eng. S.), доцент, докторант, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», доцент кафедри «Теорія і системи автоматизованого проектування механізмів і машин», м. Харків, Україна https://orcid.org/0000-0003-2961-5861

DOI:

https://doi.org/10.20998/2079-0775.2023.1.02

Анотація

На сьогоднішній день існує протиріччя  між реальними показниками міцності та довговічності та тими, які слід забезпечити для легких броньованих машин нового покоління, а особливо – майбутніх. Крім того, це протиріччя поглиблюється відсутністю поглиблених наукових методів та моделей напружено-деформованого стану, які б адекватно відобразили процеси і стани у торсіонних валах систем підресорювання легких броньованих машин, а також стали б основою розроблення заходів із підвищення їх міцності та довговічності. Проведений аналіз літературних джерел показав відсутність системного зв’язку конструктивних рішень, технологічних режимів та умов навантаження у розрахунках торсіонних валів систем підресорювання легких броньованих машин. Показана  необхідність створення такого системного підходу у розрахунках. Зроблені висновки про необхідність інтеграції передових методів та моделей у єдиній методології розрахунку торсіонних валів систем підресорювання легких броньованих машин. Показана необхідність ув’язки методів напружено-деформованого стану із конструктивними, технологічними та експлуатаційними чинниками та розроблення відповідного спеціалізованого програмно-модульного комплексу для здійснення відповідних досліджень.

Ключові слова: легка броньована машина; тактико-технічні характеристики; торсіонний вал; системи підресорювання;  напружено-деформований стан; міцність; довговічність; пружно-пластичне деформування; контактна взаємодія

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-06-07